over ons

DPG Media Nederland

DPG Media is een toonaangevende uitgever op het gebied van nieuws, opinie, cultuur, inspiratie en ontspanning. Uitgever van AD, de Volkskrant, Trouw en Het Parool. Sterke nieuwsmerken die het maatschappelijke en politieke debat mede bepalen. DPG Media is een moderne, professionele en ambitieuze uitgever met passie voor media. En bovenal passie voor de lezer.

www.dpgmedia.nl.

DPG Losse Verkoop

DPG Losse Verkoop heeft bekende en goed verkochte krantentitels als AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool en het Financieele Dagblad in het assortiment. Hiermee is DPG Losse Verkoop de grootste marktpartij. U kunt bij ons terecht voor een breed scala aan mogelijkheden: ochtend- en avondkranten, landelijke en regionale dagbladen en dagbladen met een specifieke doelgroep. Kortom, met DPG Losse Verkoop heeft u één loket voor een compleet assortiment. Onze afdeling Losse Verkoop is uw contactpunt.

Losse Verkoop zorgt ervoor dat u uw dagbladen goed kunt verkopen en zoveel mogelijk omzet maakt. Wist u dat er dagelijks nog steeds ruim 300.000 losse kranten over de toonbank gaan? Ondanks de opkomst van nieuwe media, blijven dagbladen u uitgelezen verkoopkansen bieden. Veel klanten die in uw winkel komen, nemen meteen een krant mee. En het werkt ook andersom: klanten die speciaal voor een dagblad naar uw winkel komen, kopen er vaak nog iets anders bij. De verkoop van losse kranten betekent dus extra klanten én extra omzet! Bij DPG Losse Verkoop bent u aan het goede adres; wij stellen alles in het werk om uw krantenomzet nog verder te verhogen.

Wij ondersteunen u op verschillende manieren:

  • Wij doen marktonderzoek en volgen trends op de voet
  • Wij organiseren prikkelende acties om uw verkoop te verhogen
  • Wij ontwikkelen pakkend promotiemateriaal voor in uw winkel - aandacht gegarandeerd
  • Wij signaleren speciale verkoopkansen en bieden u verhoogde oplages bij bijzondere evenementen of activiteiten
  • Wij geven waardecheques uit om uw verkoop verder te stimuleren, bijvoorbeeld tijdens vakantieperiodes